سازمان نظام پزشکی اراک

نشریه‌-ویژه‌‌ی-نظام-پزشکی-اراک-1

آیین رونمایی از مجله «سپیدجامگان اراک» برگزار شد

در روز دوشنبه مورخ ۱۶ آبان ماه، آیین رونمایی از مجله سپیدجامگان اراک (نشریه ویژه سازمان نظام پزشکی اراک) با حضور ریاست سازمان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیرکل پزشکی قانونی استان، اعضای محترم هیئت تحریریه نشریه، اعضای محترم هیئت مدیره،پزشک پیشکسوت دکتر محمد سینا و فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار گردید.

دکتر روح اله سهرابی ریاست سازمان نظام پزشکی اراک در این مراسم این گونه عنوان کردند: انتشار نشریه اجرای یکی از مهم‌ترین رسالات سازمان نظام پزشکی مبنی بر اطلاع رسانی و پاسخگویی به جامعه محترم پزشکی است. هم چنین این مهم تلاش در راستای ارتقای سطح علمی،فرهنگی و هنری این جامعه است.

مدیرمسئول نشریه سپیدجامگان افزود: جلب مشارکت عمومی جامعه هدف در پیشبرد اهداف سازمان نیز از طریق انتشار نشریه محقق می شود و این مهم را نیز می توان یکی از مهم ترین دستاوردهای این رخداد فرهنگی دانست.

دکتر مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل سازمان پزشکی قانونی و فرزین وفایی نژاد فعال مدنی نیز در بخش های دیگری از این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

هم چنین در این مراسم به مرور اقدامات مهم پزشک پیشکسوت و نخستین ریاست سازمان نظام پزشکی اراک مرحوم دکتر سیدحسین مهاجرانی پرداخته شد و با حضور فرزند ایشان یاد و نام‌ ایشان مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان مراسم نیز با حضور مدعوین از نخستین شماره مجله سپیدجامگان اراک که یک نشریه صنفی،علمی و فرهنگی است رونمایی به عمل آمد.

لازم به ذکر است نشریه صنفی سازمان نظام پزشکی اراک در نخستین دوره این سازمان به ریاست مرحوم دکتر سیدحسین مهاجرانی و با حضور اعضای محترم هیئت تحریریه (دکتر محمد سینا، مرحوم دکتر سعید قاضی سعیدی، ،دکتر حسین صدیق، دکترمحمدعلی اکبرزاده) در چند شماره به انتشار رسید. پس از آن در دوره های بعدی هیئت مدیره سازمان نیز سعی در ادامه این روند بود که ممکن نشد.

حال در هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی اراک به ریاست دکتر روح اله سهرابی این نشریه با همت ایشان و اعضای محترم هیئت تحریریه (متشکل از دکتر کاوه فلک افلاکی رئیس شورای سیاست گذاری، دکتر سمیرا شهرجردی دبیر هیئت تحریریه، دکتر علیرضا اسماعیلی، دکتر زهرا کمال آراء، دکتر مریم مبارکی مقدم و مهسا غفاری سردبیر) با هدف آگاهی بخشی و تعالی دانش و فرهنگ و با عنوان «سپیدجامگان اراک» منتشر شد.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اراک

آخرین مقالات
آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *